·160 syf.····Okunma: 20 Mart 2018 00:00 Kitabı begendim. Ama ısrarla okunmasını tavsiye edeceğim bir kitap degil. Ayrıca kadın/adam diye anlatmaktansa isimle hitap edebilirdi diye düşünüyorum. Yazarın emeği sebebiyle kitabı son kelimesine kadar okudum. İnsanı güzel yakalayan birkaç noktasınında varoluşunu inkar edemem...