Karakterlerin geçmişte yaşadığı travmaların ortaya çıkarttığı sorunları- travmaları, bugüne nasıl yansıdığını ele alan bir kitap. Çok beğendim ve çok etkilendim açıkçası. Özellikle Hariert'in anne babasının boşanırken ikisinin de Hariert'i değil de diğer kardeşini yanına almak istemeleri... En üzüldüğüm kısım sanırım burası oldu.
Kitap geçmişten yaralı karakterlerle dolu ve biz bu karakterlerin hikayesini okuyoruz. Oskar'ın, Yana'nın ve Hariert'in hikayesini.
Akıcı, çok dokunaklı bir kitaptı. Herkese tavsiye ederim...