Puan vermedi·336 syf.····Okunma: 01 Eylül 2025 00:07 Okuduğum en güzel tefsirdi diyebilirim. Dili o kadar akıcı cümleleri o kadar yalındı ki nasıl bittiğini anlamadım.
Kitabın içinde erkekler , kadınlar gibi başlayan hiçbir cümle yoktu bu durum beni çok etkiledi. Müminler , müslümanlar olarak seslenmiş yazarı olması gereken gibi.
Kitapta beni etkileyen şeylerden biri de İslam sizden kuranizi okuyun, namazınızi kılın, orucunuzu tutun köşenizde oturun anlayışını istemiyor. İslam sizden bunların yanında bu dünyada sizi hatırlatacak bir iz bırakın istiyor. Bunu kadınlar evinde otursun vs seklinde ayrıştıran zihniyete karşı cinsiyet ayrımı yapmadan söylüyor.
Kesinlikle diğer tefsirlerini de okuyacağım bir yazar. Allah sayılarını arttırsın.