Çocukken , mutfakta buzdolabının dibine çöküp bir yaz gecesi tanıştığımızı hatırlıyorum Harry Potter ile. Benim çocukluk kahramanım olabilir. Heyecanla diğer sayfaya geçtikten sonra hemen diğer kitaba geçtiğimi ve o yaz boyunca sadece ilk iki kitabı döndüre döndüre okuduğumu hatırlıyorum. Şu an o halime sarılmak istedim. Tabi ondan sonra seriyi defalarca okudum ve çocukluğuma olan borcumu ödedim kendimce.
Artık 30 ‘ lu yaşlarımın başındayım ve tekrar dönme ihtiyacı hissettim. Okuyup o şatonun koridorlarında çocukluğumu aradım. Ve buldum da. Biraz hasret giderdik. Seriyi seve seve ve tadını alarak okuyacağım tekrardan.