·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Eylül 2025 13:07 Aslında kitabı buraya okuduğumu gireli bayağı uzun bir zaman oldu. Ama bu süre içerisinde kitabı hiç elime almadım. Dün gece ani bir kararla kitaba devam etme kararı aldım ve iyi ki bu kararı almışım. Çok Spoiler bir yorum olmayacak öncelikle onu söyleyeyim. Ben ölürsem kitabından sonra bu tarz kitapları okurken çok duygulandığımı fark ettim. Nitekim bu kitapta beni fazlasıyla duygulandırdı. Aslında ilk başta basit bir kitap olacağını düşündüm, hani böyle basit bir dille yazılmış ortalama bir kitaptır gibi gelmişti. tabii ki diyeceklerim kişiden kişiye göre değişir ama ben kitabı oldukça beğendim. Buradan sonrası biraz spoiler olabilir. Hart’ın beden değiştirdiğinde bunu geçmiş yaşamındaki
insanlara söyleyememesi detayını sevdim. Arkadaşının ve Ruby’nin onu kendileri fark ederek bulması çok güzeldi. Sonu istediğim gibi bitti. Okurken asla sıkmayan yeri geldiğinde duygulandıran hoş bir kitaptı. Ama böyle ruhların olduğu kitaplar beni herkesten daha fazla duygulandırıyor böyle bir gerçek var. Son zamanlarda okuduğum ortalamanın üstü kitaplardan biriydi kesinlikle .