Çok acımasız bir yorum yapmak istemiyorum, kitabı birkaç saat içerisinde okuyup bitirdim. Hızlı okunuyordu evet onda hiçbir sıkıntı yok. Kitapla alakalı o kadar gördüğüm muhteşem yorumlara istinaden, o kadar iyi miydi emin değilim. İlk defa böyle bir çift okudum, çifti de açıkçası sevdim. Ama aşkları pek bana geçmedi. Ve kitabın sonuna nasıl geldiğimi anlamadım hatta şaşırdım hani kitap burada mı bitti gibi oldum. Sonu çok apar topar bitti. Çok derinliği olan bir kitap değildi. Dediğim gibi insanlar çok övdü ama bence o kadar övülecek bir kitap mı bilemiyorum…