Bukowski yeraltı edebiyatının bilindik isimlerinden fakat doğru kategoride değerlendirildiği düşünmüyorum. aynı düşüncem bu kitap için de geçerli. sex, alkol, kadın, işsizlik. yine de aşırı kötü bir kitap değildi, okunabilir fakat ne yeraltı edebiyatı ne de derin derin düşündüren bir kitap