Karakter ve olay anlatımında yabancılık çekmediğim ve gündelik hayatta insanlarda gözlemleyip düşündüğüm konulardan hikayeler okudum. Aziz Nesin okurken bu tanışıklığı hep hissediyorum. Ayrıca hayal gücü ve edebi dili ile bu konuları daha bir hicivle daha bir nükte ile anlatıyor usta. Eğer ki sizler de hayatınızdaki belli başlı kişilerden sıkılmış ve onları bir hikayede okuyup dışarıdan gözlemleyerek rahatlamak istiyorsanız lütfen okuyunuz. Ayrıca okutunuz ki, benim gibi insanlar tavsiye üzerine okusunlar. Paylaşımcı ve hayattaki boşlukları dolduran bu güzel insanlar iyi ki var. Teşekkürler Ö.