Yazımı basit ve kalemi daha küçük yaşa hitap edecek bir kitaptı. Küçük yaşta okusaydım belki hoşuma gidebilirdi fakat bu yaşta çok basit geldi. Kurgusu aslında güzel ama karakterler ve aralarında ki diyaloglar hikayeyi çok basitleştirmiş. Tek tip karakterler ile okurken assssla kitabın içine giremedim. Hiçbir duyguyu hissettiremeden kitap bitti. İki kitaplık seri olduğu için ikinciyi de okuyup, sırf okudum demek için okuyacağım.