10/10
·282 syf.··
Beğendi
·
2025 55. kitabı
Kitap çok güzel tavsiye ederim özellikle insanların bir döneminde keşke dediği zamanlarda acaba böyle yapmasaydım ne olurdu? nun cevabını veren Okurken zevk aldığım bir kitap oldu . Bence herkes okumalı çünkü zaman zaman hayatımızdan şikayetçi oluruz veya hep bi keşkeler kervanına kapılırız bence kitap insanın kendi içindeki soruların cevabını veren bir kitap.
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,5bin okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.