Kitap çok güzel tavsiye ederim özellikle insanların bir döneminde keşke dediği zamanlarda acaba böyle yapmasaydım ne olurdu? nun cevabını veren
Okurken zevk aldığım bir kitap oldu .
Bence herkes okumalı çünkü zaman zaman hayatımızdan şikayetçi oluruz veya hep bi keşkeler kervanına kapılırız bence kitap insanın kendi içindeki soruların cevabını veren bir kitap.