Kitap beni çok yordu...Dörtyüz kusur sayfa,bir şu an ki zaman dilimi,bir iki yıl öncesine dönmesi,bir ana karakterin ağzından yazılırken birden başka birinin sözü devralip bambaska şeyler anlatması,bir ton kitap karakteri,kim kimdi neciydi anlayacağım diye göbeğin çatladı,konudan ve merak unsurundan oldukça koptum..Bu hatunun kitapları yoruyor okurken,en azından kişisel fikrim bu yönde .Konu fena değil ama el insaf be arkadaş yani bu kadar uzatilmalimiydi, sanmıyorum...