·325 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Eylül 2025 10:24 Yetişkinlerin okumasını tavsiye ettiğim kitaba şöyle bir cümleyle girmek istiyorum... insanlar böyle kitaplar yazmayacaklarsa lütfen yazmasınlar .. yorumlarimda asla spolier vermeden yazmaya gayret ederim umarım yine öyle yapacağım. Hikayesi çok ilgimi çekti kahramanın. Zaten bir kitap böyle başlarsa beni içine çekmez mi?! Dahilik ile ilgili sorgulamalar yaptım. Herkesi olduğu gibi kabul etmek çok mu zor acaba? Yoksa zeka seviyesi bilim ile ameliyatlar ile ileri dereceye çıkarılabilir mi..aklımda deli sorular. Ve bir kitap beni daha önceden düşünmediğim şeyleri düşünmeye sevk ediyorsa elbetteki mükemmel derim...ayrıca dili de çok keyifli. İyi ki okudum,iyi okumalar dilerim..