·432 syf.····Okunma: 21 Ağustos 2025 04:07 Kitapta suçsuz yere hapse atılan bir kadının masum olduğunu ispat etme çabasını okuyoruz. Heather, on yıl önce çocuklarını uykuya yatırır ve kocası Liam’ın dönüşünü bekler ama o gecenin ailesiyle geçireceği son gece olduğunun farkında bile değildir. Çünkü sabah uyandığında kocasını öldürmekle suçlanacaktır. Bir gecede her şeyini kaybeden Heather, 10 yıl sonra şartlı tahliyeyle serbest bırakıldığında masumiyetini kanıtlamak, adını temize çıkarmak ve oğullarını geri kazanmak için çaresizce her yolu deneyecek, her şeyi yapacaktır...
Anne, severek okuduğum kitaplardan biri oldu. Başından itibaren öyle gizemli bir şekilde ilerledi ki elimden bırakmak istemedim. Soluksuz okudum diyebilirim. Yazar olayla ilgili ipuçlarını yavaş yavaş vererek merak duygunuzu hiç yitirmemenizi sağlıyor. Geçmiş ve bugün arasında gidip gelen kısa bölümlerle gerilimi diri tutuyor. Her bölüm sonu şaşırtıcı bir şekilde bitiyor, bir bölüm daha okuyayım diye diye nasıl ilerlediğinizi anlamıyorsunuz. Başlarda kitap biraz durağan ilerlese de verilen ipuçları sayesinde o durağanlık sizi çok da rahatsız etmiyor. Cinayeti kim işledi de bu kadının üstüne attı acaba diye sürekli merak edip duruyorsunuz. Yavaş yavaş taşlar yerine oturmaya başladıkça herkesten şüpheleniyor, kesin şu yaptı falan diyorsunuz. Ama kitabın sonunda öyle bir şey öğreniyorsunuz ki şoka uğruyorsunuz resmen. Ben o sondan sonra uzun süre duvarı izledim :)
Anne, hem gizemli hem de aksiyon dolu harika bir romandı. Heather'ı çok sevdim. Tüm zorluklara rağmen asla pes etmemesi ona hayranlık duymamı sağladı. Bir dedektif edasıyla olayı öyle iyi bir şekilde araştırdı ki harikaydı gerçekten. Eğer polisiye romanları seviyorsanız bu kitaba mutlaka bir şans vermelisiniz. Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim. Sevgilerimle.