·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Eylül 2025 12:13 Sanki bir Türk filmi izlermişiniz gibi. Çok akıcı,güzel yazilmis. Ali ,Aysel ve kızları Ece sonrasında Ali'nin hayatına tekrar giren Bahar ve kızları Ada. Bir adam ve iki kadın. Kitap bölümlerden oluşuyor her bölüm bir kahramanın duygularını ve hatta yorumlarını içeriyor. Her bölümü okuduğunda bazen hak veriyor bazen şuursuzcaa yaptığı yanlışlığı savunduğu cümleleri okuduğunda kızıyor ve hatta "hadi oradan dedirtiyor. yasak ilişki ile annesi aldatilan Ece'nin hasta annesine sahip çıkıp babasını ve onun ailesini reddedişi. Evli olduğunu bile bile Ali ile ilişki kuran Bahar'in tüm bencilliği ile dünyaya getirdiği Ada 'yı tek başına büyütme çabası... Hikaye bilindik ama duygular güzel verilmiş.