·374 syf.····Okunma: 11 Eylül 2025 08:29 İlber Ortaylı'nın tam hatırlamadığım bir sözü var. "İnsanlar kendilerini hep karanlık bir döneme denk gelmiş zannederler oysa ki her dönemin kendine has karanlığı vardır." diye bahsediyordu. Kitabı okuyup, 90lara dönünce çok karanlık, günü bir birlik yaşayan bir ülke gibi olduğumuzu gördüm.
Kitap yakın geçmişi merak edenler için güzel, anlaşılır bilgiler içeriyor. Bu olayların yaşandığı dönemlerde ben çocuktum, her şeyi duyuyordum ama anlamıyordum. Kitapta terör, ekonomi, gözaltında kaybolan insanlar, darbe, koalisyonlar, derin devlet hakkında bir çok konuda detaylı bilgiler vermiş.
Okumanızı tavsiye ederim.