·131 syf.····Okunma: 28 Haziran 2025 00:00 Herkese Merhaba
Shakespeare 'in o çok bilinen tiradının
"Bütün dünya bir sahnedir,
Kadın, erkek bütün insanlar da oyuncular.
Her birinin giriş ve çıkış zamanları vardır.
Her insan kısa ömrü içinde çeşitli roller oynar."
olduğu bu kitabı aslında severek okudum demek isterdim ta ki bir yere kadar. 92 . sayfadaki o ırkçı yaklaşımı hiç hoşuma gitmedi. Benim için dinim ve ırkım hassas noktam. Zamansız, dünyaca ünlü bir yazar olabilirsin ama o bölümde böyle yazmasının hiç bir anlamı yoktu bence. Shakespeare okumayı , onun şiirsel dilini ,üslubunu çok seviyorum ama bir süre ara vereceğim. Ta ki dilini özleyene kadar. Kitap ; aşkı , ihaneti , nefreti, ayrılığı, sadakati , iktidar hırsını anlatıyor. Edebi derinliği olan bu kitabı kitabın adına göre yorumlayabilirsiniz.Benim hoşuma gitmedi malesef.