Puan vermedi·272 syf.····Okunma: 12 Eylül 2025 00:00 Çok tekrar ediyor, bir olay örgüsü yok, yazarın neyi hedeflediğinden emin değilim, temayı doğru düzgün bir kurguya yedirebilecekken bir kadının bir adamı sayfalarca övmesine ona hayranlık duymasına şahitlik ediyoruz. Bir yandan dünya yanıyor, insanlık bitmiş deniyor, ortada çok canlı bir distopik anlatım söz konusu ama bu anlatımı destekleyen hiçbir şey yok, her şey havada kalmış.
Fikir güzel, yazarın hicivleri yerinde fakat bunları 10-20 sayfada da anlatabilirdi, 260 sayfa yazıp yalandan iki karakter koymasına gerek yoktu, karakterlerin başından bir olay da geçmiyor, neden buradalar ne katkıları var bilemiyorum.