·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Eylül 2025 01:03 "Bu kitabı yazma fikri ilk kez başka bir romanı, İnsanlar'ı yazarken doğdu. O kitap kısacık ama muhteşem insan yaşamlarımızı evrenin uçsuz bucaksız bağlamına yerleştirebilmekle ilgiliydi. O kitabın bakış açısı mekâna dairken, bu kitaptaki bakış açısının zamana dair olmasını istedim. Zamanın bizi hem avutup hem dehşete düşürebilmesine, hayatlarımızın ölçeğini ve kıymetli dokusunu takdir edebilmemizi sağlayışına."
Bu kitabı ve İnsanlar'ı çok sevdiğim için yazmasam olmazdı:)