·385 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Eylül 2025 18:05 Baştan sona sürükleyici ve çok akıcı bir roman olmuş
Tek kötü yanı çok fazla eski kelimeler kullanılmış telafuz etmek işkenceye dönüyor
Kurgu ve olay geçişleri kusursuz.
Karakterler akılda kalıcı
Betimlemeler az yapılmış