Sarah J. Maas gerçekten muhteşem anlatım, mükemmel duygu verimi. Başlarda çok sıkıldım. Ama o son yok muuu. Nesta öyle bir gelişim gösterdi ki gerçekten hayran kalınası. Bu dünyada kendine yer bulması, yanında kendini mutlu ve huzurlu hissettiği insanlarla olması. Sonraki kitapda (ya da kitaplarda) bu dünyaya barış getireceklerini inanıyorum.