·80 syf.····Okunma: 14 Eylül 2025 19:18 Kitapta, Franz Kafka'nın babasına yazdığı mektubu okuyoruz. Kafka'nın geçmişte babasının kendisine yaşattığı her şeyi tüm gerçekliğiyle kaleme almış. Baba-oğul arasındaki çatışmayı gözler önüne seren bir kitap.
Sürekli kendisini baskı altında hisseden Franz Kafka'nın psikolojisini tam olarak yansıtmış. Hevesle başladığım bir kitaptı ama cümleler karışık gibi geldi bana bazı yerlerde cümleleri anlamakta zorlandım diyebilirim. Onun dışında güzeldi.