Bu kitabı hitler Mussolini ve bizimkinin okuduğunu iddia edebilirim ama ispat edemem kalbiniz temiz se makyevelli nin prens kitabını da okusanız yine kalbiniz temiz kalır . Önemli olan hangi amaçla okuduğunuz . Ben kitabı çok beğendim. Özellikle insanlarla konuşurken bilimsel verilerle ve rakamlarla konuşmanın yanlış olduğunu öğrendim çünkü çoğu insan velilerle ve gerçeklerle ilgilenmez bunu öğrendim . Herkese anlayacağı dille iletişim kurmanın önemini bu kitapla teyit etmiş oldum . Önemli olan her kitaptan bir şey öğrenmek . Kötü kitap yoktur her kitap size birşeyler katmalıdır .