Stefan Zweig'in okuduğum ilk kitabı sonra sırasıyla Mürebbiye, Karmaşık Duygular vb. derken büyük bir Stefan Zweig kitaplarıyla doldu kütüphanem.
Verilen bireysel kararların nasıl evrensel bir sonuca yol açtığını bizlere gösteriyor.
Şimdiden İyi Okumalar...