·328 syf.····Okunma: 15 Eylül 2025 16:44 ""Sarı evde pek çok sır saklıydı,bunu hissediyordum,annem de hissediyordu,ama gözlerimizi kapattık,çünkü cesaret etseydik göreceklerimizle başa çıakmayabilirdik.
Annemi bırakırken onu buzluğa kaldırdığımı ,hazır olduğumda çözmenin benim elimde olduğunu hayal etmiştim. Başaramadım:(""""
====>>Güzel bir kitap,tavsiye edilebilir biraz hüzünlendirsede bazı acı gerçekler insanın yüzüne bir şamar gibi çarpıyor.
===>>Konusuna gelir Norveçli bir ressam ,geçmiş zamanda ailesinden ,eşinden kaçarak hayallerinin peşinden gitmiş ve emellerine de ulaşmış.İyi bir ressam olmuş,anne olmuş ama sevdiği adamı kaybetmiş.Hem de babasının cenazesi sırasında eşi hastalanmış ve cenazeye gidememiş.
===>İlk problem aileden kaçış ikincisi babasının cenazesine gitmemek bu da annesinin gözünden ve yaşamından bu kızı düşürmüş....
===>>Çocukluğunda yaşadığı sıkıntılar,annesinin dramı ve mutsuzluk...