·360 syf.····Okunma: 17 Eylül 2025 06:58 Karanlık ve gotik atmosferiyle beni icine çeken bir kitap oldu.. akıcı bir o kadar iyi kurgulanmsi bir kitaptı.. yaa bazı yerlerde üzülsem de yine de güzeldi.. Nadyayi çok sevdim ama canavar ve prens bniii arada bıraktım serininndevemaini bekliyorumm.. Nadyaa canımsın...