o kadar sevdim ki bittiği zaman üzüldüm keşke çok daha uzun olsaydı. O kadar önemli konulara değinilmiş ki... inanılmaz anlaşılmış hissettim babası ile olan ilişkisi, annesinin yıllar geçtikçe silikleşmesi... olmayan aile ilişkisine rağmen arada silik de olsa olmalarını arzu etmen ve onların gururlarından dolayı asla atmadıkları adımlar :((