Senenin favori kitaplarından birisi kesinlikle.
Normalde kitapları yavaş yavaş okuyan birisiyim, ama bu kitap öyle sürükleyiciydi ki 15 Eylülde başladım - 16 Eylül 22.00'da bitirdim.
Kitabı elime ilk aldığımda ve içindeki çizimleri gördüğümde kitabı beğeneceğimi az çok biliyordum fakat kitabın beni bu kadar çileden çıkaracağını bilmiyordum. Kitabın özellikle son sayfalarını okurken bir elim hep ağzımdaydı, nefes alamadan büyük bir hayretle okudum. En son Hizmetçi'yi okuduğumda böyle hissetmiştim bu da onun kadar iyiydi ama ona kıyasla daha çok duygusallaştım. Korkutucu bir kitap kesinlikle değildi fakat ters köşeler yüzünden çığlık atmamak için kendimi zor tuttum. Umarım hemen popüler olur da bu kitap hakkında sohbet edebileceğim birileri çıkar, buna şu an çok ihtiyacım var.