·66 syf.····Okunma: 16 Eylül 2025 23:50 Jack London çok sevdiğim ve okumaktan çok keyif aldığım bir yazar. Kitap farklı yıllarda yazılmış 3 farklı öyküden oluşuyor. Bu 1. ve 3. öykülerde köpeklerin hislerini çok iyi anlıyoruz bence sadece 2. öyküde köpeğe dair çok bir bilgimiz yok daha çok sahibi tarafından anlaşılıyor. Kitap ilk 2 öyküyü okurken biraz duygulanarak ama eğlenerek okuyordum ta ki 3. öyküye kadar.3. öykü yani Batard; köpeğe yapılan işkence, sahibiyle karşılıklı birbirlerinden nefret edişlerini bu kadar hissedişimiz çok gerçekçi hissettirdi ve bir süre okuyamadım açıkçası. Ama kitap kesinlikle harikaydı.