·328 syf.····Okunma: 17 Eylül 2025 02:48 tek kelime: beğenmedim
konusu çok güzelken hiçbir şey olamamış bu kitap. savaş gibi önemli kısımlara çok az yer verilmiş, konu genellikle aşk. üstüne üstlük karakter tiplemeleri çok... cringe? kral çok uzun, yakışıklı. lark minicik, büyük göğüs/kalçalı, çocuk gibi davranan bir kraliçe... bu kitabın tam olarak neye hizmet ettiğine anlam vermek çok zor.