Puan vermedi·141 syf.··
2025 38. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 16 Eylül 2025 02:31
Selam Kitap İslam alimlerinden Ragıp İsfahani’nin şu sözüyle başlıyor: “Bir yerlere varmak için önce kendine uğramalı insan. İnsanın gideceği bütün yollar kendinden geçer.” Aslında bu söz bile kitabın özünü anlatmaya yetiyor. Yazar, kendi yolculuğuyla birlikte bize de içsel bir yolculuk sunuyor. Affetmek, kibir, hırs, kıskançlık, sevgi gibi konulara değiniyor. Bazen sorular soruyor, bazen hikayelerle bizi karşılıyor. Ayrıca kadın olmanın zorluklarına da değiniyor.Rahmetli babaannesinden masallara ve sözlere de yer vermesi okuma keyfini kat kat artırmış. Hanife Hanım'ın hayatında büyük bir yeri olan babaannesine Allah'tan rahmet diliyorum. Kabul edelim bazı kişisel gelişim kitapları biraz yorucu olabilir ama ben bu kitabı bir oturuşta bitirdim. Yazarımız öyle tatlı, öyle naif ki yollarımızın kesişmesine çok sevindim. Üstelik birçok ödüle layık görülmüş bir kadın olarak gurur duydum. Eğer çayımı, kahvemi alayım şöyle ufak bir yolculuğa çıkayım diyorsanız bu kitap tam size göre. Keyifli okumalar.
YolculukHanife Mert · Gece Kitaplığı · 202543 okunma
·
93 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.