Muhteşem bir kitaptı. Akıcı sürükleyiciydi, keyif alarak okudum,bir çok bloger önermişti. Okunması gerek diye bir türlü satın alıp okuyamamıştım, sonun da aldım ve okudum.
Bu yazarın çirkinin aşığında okumuştum, ama bu da çok güzel di. Yazarın diğer yazmış olduğu kitaplarıda yavaş yavaş alıp okuyacağım.
Bana Aşkını SöyleElizabeth Hoyt
Bana Aşkını SöyleElizabeth Hoyt · Pegasus Yayınları · 2012385 okunma