Yine Necati hocamın kitabı açıkçası diğer peygambeleri bilsem de hz İsa hakkında çok bilgim yoktu hem İslami açıdan hem bilgi ve kültür açısından doyuran bir kitap sadece bazı yerlerin de cok fazla tekrar vardı o yüzden sona doğru sürekli aynı şeyi okuyor gibi hissediyorsunuz ama yine de güzeldi.