Çabucak bitirip diğer kitaba geçebilmek için kör olmayı bile göze alarak okumaya çalıştığım bir kitap oldu benim için.
Sanırım kurgu daha depresif, duygusal açıdan daha ağırbaşlı bir kitapta ele alınsaydı daha katlanılır olurdu.
Ashley.. Aramızdaki Yedi Yıl'dan sonra sana bayılırım sanmıştım ama görünen o ki bende sadece o kitabına ayrılmış yer varmış. :>>