Açıkçası gerçekten edebiyatımızın cevherlerine inanan biriyim ve elimden geldiğince eski edebiyatımızdan okumalar yapmayı seviyorum. Ancak bence bu kitap nasıl desem bir garip. Evet, yalnızlıkla mücadele eden Zebercer’ i görüyoruz ama bence dış betimlemelere o kadar fazla yer verilmiş ki ı yalnızlık duygusunu hissedemiyoruz. Dönem şartlarını tabiki bilemeyiz ancak yine de bana göre fazla cinsel konulara vurgu vardı. Zebetvet’ in soğukkanlılığı, acımasızlığı onu eşsiz bir karakter yapıyor olabilir fakat benim açımdan kitabın hissedilmesi noktasında büyük eksiklikler vardı. Yine de merak edip okumak isteyenlere şimdiden keyifli okumalar diliyorum.