Öncelikle normalde Friends to lovers sevmiyordum ama En Parlak Gün Işığı ve bu kitaptan sonra tamamen bakış acimi değiştirmiş olabilirim. Kitap o kadar tatlıydı ki inanılmaz beğendim okurken çok keyif aldım çok güldüm kızların arasındaki sohbet kardeşlerin arasındaki sohbeti falan o kadar keyifliydi ki inanılmaz mutlu etti benı . Ayrıca diğer kitaplarını da okumuştum bu serinin onları da böyle görmek beni çok mutlu etti. Tek sevmediğim kısım bilmiyorum aslında biraz fazla uzundu ama değildi de bilmiyorum sadece çok keyif aldım okuyun.
Geç Gelen AşkMeghan Quinn · Ren Kitap · 202854 okunma