Ben bu türü gerçekten seviyorum.
Kitap okumaktan uzaklaştığım günlerde peş peşe kitaplar bitirmemi kolaylaştıran en önemli unsur doğru seçimlerle ilerlemek oldu ve ilk kitabını aylar önce okuduğum serinin bu kitabı da benim için iki günde biten kolay bir okuma oldu.
Bilim kurgu /distopya hikayeleri seven herkese öneriyorum. Okuması keyifli, dil akıcı.