10/10
·198 syf.··
Beğendi
·
2025 48. kitabı
#yorum Tarık Akan'ın anısına severek okuduğum bir kitap oldu. Tarık Akan, kendi kaleminden 12 Eylül olaylarını ve sıkı yönetim anılarını anlatıyor. Yol filmi çekimlerini, o dönemleri, yapılan işkenceleri, Selimiye'de yaşadıklarını tüyleriniz ürpererek okuyorsunuz. Bence okumalısınız diyorum ve kesinlikle tavsiye ediyorum.
Anne Kafamda Bit VarTarık Akan · Can Yayınları · 20027,1bin okunma
·
24 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.