#yorum
Tarık Akan'ın anısına severek okuduğum bir kitap oldu. Tarık Akan, kendi kaleminden 12 Eylül olaylarını ve sıkı yönetim anılarını anlatıyor. Yol filmi çekimlerini, o dönemleri, yapılan işkenceleri, Selimiye'de yaşadıklarını tüyleriniz ürpererek okuyorsunuz. Bence okumalısınız diyorum ve kesinlikle tavsiye ediyorum.