Ahmet Ümit ile dün akşam tanıştım. Kütüphanemi incelerken hediye gelen bu kitabı farkettim, okumaya karar verdim. Hayatımın en iyi kararlarından biriydi
Kitabı dün akşam altıda aldım elime gece onbirde sadece beş sayfam kalmıştı, uykuya yenildim bugüne kaldı kitabı bitirmem.
Bir solukta okuyacak kadar açık,net ve harika ötesi bir roman. Ayrıntılardan, uzun uzadıya cümlelerden kaçınılmış berrak bir eser.
Bugünden itibaren Ahmet Ümit'in tüm kitaplarını okumaya karar verdim diyebilirim
İyi ki varsın Ahmet ÜMİT