Puan vermedi·296 syf.····Okunma: 24 Eylül 2025 20:31 "kadın yuvadır,erkekler ev yapabilirler ama yuva yapamazlar""
Hani derler ya zevkler ve renkler birbirine benzemez diye bir tavsiye ile aldığım kitabı beğenmedim . Burada ki yorumlara ve yıldızına baktığımda da acaba ben de mi sorun dedim....Belki Berlin'de yaşasaydım bu kitap gerçekten müthiş .Berlin'i ,geçmişini , demir yolunu o kadar güzel anlatıyor ki okudukça okuyasın geliyor ama buradan okuyan için beni sıktı..