·203 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Eylül 2025 14:40 Kitaba başladığım ilk anlarda inanılmaz derecede korkarak daha doğrusu çekinerek okudum çünkü böyle fanteziler beklemiyordum ben böyle şeyler sadece filmlerde olur sanıyordum ama hayır beterin beteri gerçek hayatta varmış. İşin en kötü tarafı da bu okuduğum şeylerin gerçek olması o yüzden zaten korkunç.Fakat en kötü kısım okuya okuya bunlara alışmaya başlamam ve artık bu vahşetleri normal olarak algılamamdı. Okuduğum ilk polisiye türü kitap ve çok hoşuma gitti açıkçası hepinize öneriyorum dostlar ama dediğim gibi çok ilginç fanteziler var hatta bunları hiç çekinmeden betimleyerek sunan bir kitap ona göre alın. Çeviren Levent Başaran a çok teşekkür ediyorum çok güzel çevirmiş kelimelerin sade halinden ziyade eş anlamlılarını kullanmış ve cümleyi hiç bozmadan çevirmiş.