#yorum
Yazarın diğer okuduğum üç kitabı muhteşemdi. Özellikle Fareler ve İnsanlar, İnci kitaplarına hayran kalmıştım. Gazap Üzümleri'nde biraz gereksiz ayrıntılarda boğuldum. Konu çok güzel ve sayfalar da su gibi akıyor evet, ama maalesef bazı yerlerde ayrıntı ve uzatmalardan sıkıldım. Yazarın duygu aktarımı konusundaki başarısı mükemmel zaten. Bir ailenin aşağılanma ve başkaldırıya nasıl göğüs gerdiğini, mücadelesini çok net hissediyorsunuz. Karar sizin.