Puan vermedi·410 syf.····Okunma: 27 Eylül 2025 23:10 Bu sefer uzun uzun düşüncelerimi yazmadan kısa ve açıklayıcı bir inleceme yapacağım. Kitap genel olarak fena değildi. Kıskançlık sahneleri baydı ve erkek karakter her sayfada kendinden daha fazla nefret ettirdi. Açıkçası bu karakterin saplantılı ve takıntılı biri olduğunu ve bunun meşrulaştıldığını düşünüyorum. Mantık hataları vardı. Burada spoiler olmasın diye belirtmek istemiyorum ama kitabı doğru düzgün okuyanlar anlayacaktır zaten. Sırf kurgu ve hikaye için okumaya devam edeceğim ki, zaten serinin bitmesine bir kitap kaldı. Yani bu seriye başlamamış olsaydım hayatımdan bir şey kaybeder miydim? Dürüst olmak gerekirse hayır. Başlamasam da olurmuş.