zen

@taliarta
Bir Ruhun Yarısı
10/10
·280 syf.··
Beğendi
·
2025 39. kitabı
Kitap MUH TE ŞEMMMMMMMMMMM idi. Yazım dili o kadar rahatlatıcıydı ki, kitap okumak başlı başına terapi değilmiş gibi her bir satırda harika bir rüyaya dalıyormuşum gibi hissettim. Konusu, karakterleri, olay örgüsü... çok tatmin ediciydi. En son ne zaman bir kitabı bu kadar rahatlatıcı buldum, içimi bu denli ısıttı, beni sarıp sarmaladı hatırlamıyorum. Çok özgün buldum. Diyaloglar, betimlemeler, merak unsurları... Her şeyiyle muazzam kurgulanmış ve ilmek ilmek özenli bir işçilikle işlenerek yazılmış. Ay çok güzeldi işte, keşke herkes okusa. Ben bilerek postitlemedim. Tekrar okuyacağım ve o zaman deli gibi postitleyeceğim her yeri︎:)
Bir Ruhun YarısıOlivia Atwater · Yabancı Yayınları · 2025102 okunma
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.