·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ekim 2025 22:03 Yeni başladım heyecanla. Yeni bir yazarla tanışmak hem gerilim hem heyecan demektir benim için. Şimdiden çook beğendim. Diline bayıldım. Cümleler çok sade ama bir o kadar da ağır anlamlar yüklü. Okuduğunuz anda sizi alıp bir yere atıyor. Çok sarsıcı. Bitirince tam bir yorum daha yazmayı planlıyorum:)
Kitabı bitirdikten sonra:
Vauuuvvvv. Bu neydi diyorum. Müthiş müthiş bir eser. Bu kadar sürükleyici, etkileyici, sarsıcı bir eser yaratabilmek ne büyük bir deha! Dilin sadeliğinden kaynaklanan zenginliği, kurgunun zekası, ve dokunduğu temas ettiği duygular düşünceler... Çok etkilendim. Bir yazarın nelerden beslenebileceği, bir kurgunun nasıl yaratılabileceğine dair mükemmel bir örnek olmuş... Müthişti gerçekten...