Kedi ve Fare Düeti İncelemesi
Puan vermedi·400 syf.··
2025 36. kitabı
Haunting Adeline Serisi Yorumu Bu seri çok tartışmalı, farkındayım. Ama bütün içerik uyarılarının bilincinde olarak başladım okumaya. İlk kitap Haunting Adeline beni gerçekten etkiledi. Atmosferi, gotik havası, hayaletleri… okurken tüylerim ürperdi. Sadece sevmediğim nokta, her dark romance’te gördüğümüz klişe: aşırı güçlü, aşırı başarılı, aşırı CEO erkek karakter. Bu sadece bu kitaba özel değil, türün genelinde böyle olduğu için beni itiyor. Bu yüzden dark okuyacaksam tercihim genelde dark fantasy veya dark romantasy oluyor. Zade konusunda da… evet, Adeline’a karşı yaptığı birçok şey sorgulanabilir (hatta fazlasıyla ) ama bir yandan da adeta “aziz” gibi yansıtılıyor. Üzgünüm ama “bu ne perhiz bu ne lahana turşusu” dedirtti bana. İkinci kitap Hunting Adeline ise… beni travmaya soktu. Gerçekten çok ağırdı, okurken zorlandım, uykularım kaçtı. İlk yarısı nefes aldırmıyordu, evet iyi yazılmıştı ama karakter bu kadar travma yaşadıktan sonra ikinci yarı bambaşka bir tondaydı. Hiç uyumlu değildi. Ve en önemlisi: ben kendimi iyileşmiş hissetmedim. Karakterin nasıl iyileştiğini de anlamadım. Özetle: Gotik, karanlık ve ürpertici bir romance okumak isterseniz ilk kitabı kesinlikle öneririm. Ama ikinci kitaba hiç bulaşmayın derim…
1000Kitap
Adeline’ın PeşindeH.D. Carlton · Lapis Yayınları · 20221,456 okunma
·
82 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.