Kitap iki kardeşin mektuplaşmalarından oluşuyor.İlk başta bu iki kardeşi Bülbül kitabındaki kız kardeşlere benzetmiştim iki farklı kişilik oldukları için ama kitabın sonuna geldiğimde kazın ayağının hiç öyle olmadığını gördüm. Kitapta çocuklukla ilgili çok güzel noktalara değinmişlerdi asıl acıların çocuklukta yaşanıp bizlere ömür boyu miras kaldığını çok güzel dile getirmişlerdi.