Herkese keyifli okumalar demeyeceğim çünkü bazen bir kitabı okurken yeri gelir tebessüm eder bazense hüzünlenir hatta ve hatta gözyaşlarına boğuluruz o yüzden herkese huzur dolu bol vakitli okumalar diliyorum ve sizi bu muhteşem ötesi; kelimelerle tarif edemeyeceğim öykülerle baş başa bırakıyorum:
Bir halk ozanımız var ve sesini geri alabilmek uğruna hiç duyulmamış öyküler anlatması gerekiyor ve kraliçenin ona anlattıkları arasından acaba hangi bir tanesini seçecek? Tıpkı damlanın dediği gibi bir öyküden aslında bir roman bilet oluşabilecekken bize 15 e yakın öykü derlemesi onun hem iyi bir okuyucu hem de iyi bir gözlemci hatta ve hatta üstün bir sanat anlayışını gözler önüne seriyor. Peter Pan, Beyaz Geceler , Jack London (tüm eserleri) gibi kitapları seviyorsanız bu kitabı da seveceksiniz! Miyazaki’nin film tadını da alacağınız su götürmez bir gerçektir . Hikayelerin hepsine vuruldum ama FANGAR (Yemintutan) bilmiyorum ayrı bir yer kapladı içimde … Eline emeğine sağlık Damla Uzun süre etkisinden çıkamayacağım bambaşka ve özgün bir o kadar da klasik bir eser okudum ve mahvoldum ! D. N. Archeron