kitaba ne zaman basladim hatirlamiyorum bile korkunctu. o kadar etkilendim ki uzun bi süre et yiyemedim dogru duzgun ve yiyebilecegimi de düşünmüyorum zaten bu konuda bilinc kazanmaya calistigim bir doneme denk geldigi icin arti on bes kat falan etkiledi yani oyle diyim. he bide ben bu marcosun azina tukurim spoisiz yaziyom ama tam dingil sevmedim onu da. tmm cocugun ölmüs de atlat artik pf mutsuz olmayi kendi secmis baska is mi yok?? mal midir nedir. karisi da bi degisik evi terk edip sana ihtiyacim var dicegine gelsene la adamin yanina bi ben akilliyim. marcosun kardeşi.. o kadar cok boyle insan var ki cevremde. kitap cok gercekci zaten. cevremizde de her haltın normallesmesi biseylere tepki gösterdiğimizde too woke gorunmemiz marcosun alingan histeri nöbeti geçiren bi nepo baby gibi görülmesi ahdjakxw aglicammm yarim birakmamis olmak icin okudum vegan propagandasi diye 2 falan vercem yoksa gönlümde 0 ya:\ bilinc kazanmak istiyodum ama ne bileyim birkac yil sonra olsaydi keske. simdiden tantuni yemeyi birakmam kotu oldu