Puan vermedi·378 syf.····Okunma: 30 Eylül 2025 11:30 Aristokrat kitabını okuduktan sonra Sig'in hikayesini çok merak etmiştim. O kayıptan sonra neler yaşadı diye sırf meraktan başladım. Hikaye farklı ve güzeldi özellikle son kısımlara bayıldım. Kendine o ikinci şansı verdi ya o kısımlar, Abby'i önemsemeye başlaması ayyy çok güzeldi. Zaten yazar bu derin romantik konularda ve kayıp temaların da çok başarılı.