Üç kitaplık serinin son kitabı. Bir seriye daha veda ettim.
Yemin ediyorum paranormal romance türünde bu kadar aksiyonu bazen kaldırmıyor bünyem ama açıkçası okurken çok keyif aldım . Her bir sayfasını heycanla çevirdim.
Jacinda, biraz şımarık biri olsa da yine de çok zor kararlar veriyor. Ben daha çok sanırım Tamra'yı sevdim.
Tavsiye ederim.
Keyifle okuyun.